بچه ها بگین چجوری فرنی درس کنم گیج شدم

۳ پاسخ

اول باید برنج دوم ریز رو خیس کنی یه روز کامل. هی آب برنج رو عوض کنی بعدابکش کن بزاری خشکبشه داخل سینی جایی. خشک خشک که شد. آسیاب می‌کنی چند بار بعد الکش میکنی. بعد همون آرد رو استفاده می‌کنی
بعد یکم آرد و آب فاطی می‌کنی. می‌زاری بدره حداقل ده پانزده دقیقه با شعله کم خیلی. کم. . آخر سر شیر خشک یا شیر خودت اکه میتونی. اضافه می‌کنی. رقیق و آبکی بشه یه قاشق میدی. هر روز یه قاشق یه قاشق. اضافه می‌کنی. بیشتر نباید بدی روزا ی اول. (یعنی. یه قاشق غذا خوری می‌زاری داخل ظرف غذای بچه با کاسه آیی اینو. کم کم به بچه میدی) تا سه روز یه وعده. بعد سه روز دو وعده می‌کنی بعدش. سه روز سهوعده می‌کنی. الان هم زود بدی از شش ماهگی معمولا شروع میکنن

آرد برنج رو با آب بذار بجوشه از حالت عادی سفت تر بعدش با شیر خودت یا شیر خشک رقیق کن

زوده هنوز

سوال های مرتبط

مامان هیرا مامان هیرا ۵ ماهگی
مامان آروشا مامان آروشا ۱۵ ماهگی