ما ک نمیزنیم خودش باید بریزه بعد نهایت اگ درنیاد یکسالگیش میزنیم تا یکسال دست نمیزنیم
بزار باشه بزرگتر بشه
نمیخادبابا خودشون میریزن موی جدیددرمیاره بچه من خودش ریخت کلاکچل شددوباره رشدکردموهاش هم پرشد
اصلن حالا ابه سرش خطرناکه ..
چرا بزنی 😑😑این تفکرات قدیمی ها رو اعصابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.