۵ پاسخ

ما ک نمیزنیم خودش باید بریزه بعد نهایت اگ درنیاد یکسالگیش میزنیم تا یکسال دست نمیزنیم

بزار باشه بزرگتر بشه

نمیخادبابا خودشون میریزن موی جدیددرمیاره بچه من خودش ریخت کلاکچل شددوباره رشدکردموهاش هم پرشد

اصلن حالا ابه سرش خطرناکه ..

چرا بزنی 😑😑این تفکرات قدیمی ها رو اعصابه

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا ۱۳ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۶ ماهگی