۶ پاسخ

وای منم مثل شمام دیگه کلافه شدم

دو ماه اخر همینجوره
منم الان ۲۵ واحد میزنم
چون بچه بزرگتر میشه

انسولین در کنار غذا میتونه کم کنه قند رو
مصرف نون و برنج و سیب زمینی هم باید کنترل شده باشه و کنار غذا حتما یه بشقاب سالاد بدون سس مایونز بخور خودت سس سالم درست کن
ماست و کدو عالیه برای پایین اوردن قند اب بیشتر بخور و پیاده روی ۲۰ دقیقه ای تو خونه اگر مشکلی نداری دکترت اجازه میده
ان شاالله خیلی زود کنترل میشه واقعا سخته من بخاطر فشار رژیم بهم دادن قندیم نباید میخوردم فشارم بالا نره حتی برنج و نونم کم خیلی سخت بود ولی خداروشکر کنترل شد

برا من ۱۰۴ بود بازم دارو نداد رفتم دکتر داخلی رژیم غذایی داد مجدد باید ازمایش بدم شنبه

90لبه مرزه زیاد نیست که. چرا بهت انسولین داده!

به دکتر مراجعه کنید هرچی حاملگی بره جلوتر شما دز مصرف انسولینت فرق میکنه .انسولین رو تنظیم میکنه و میاد پایین دوباره

سوال های مرتبط

مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی