خانما داشتن رابطه تو ۲۷هفته ایرادداره؟

۷ پاسخ

فقط ماه آخر باید رعایت شه یکم عزیزم..اونم ن که قطع شه

ن عزیزم چ ایرادی داره اگ دکتر منع نکرد من رو پسرم کامل داشتم الانم مشکلی نداریم داریم اگ اروم انجام بدید مشکلی نیس

دکتر بر اساس شرایط شما بهت میگه مثلا من اول جفتم پایین بود منع بودم بعد جفتم پایین نبود منع نبودم

من که تا حالا رابطه نداشتم دکتر منعم کرده بود و شیاف میذاشتم هر شب به خاطر اینکه اول بارداری هماتوم داشتم اونسری از دکترم پرسیدم گفت اگه درد نداری اشکالی نداره ولی آروم و سطحی ،عمقی نباشه

نه بابا اگه مشکل نداری راحت باش

همون می‌خوام نظر دکترای شمارو بدونم

دکتر منع کرده یا نه مهمه نه هفته

سوال های مرتبط

مامان حــلـمـــ🧸ــا مامان حــلـمـــ🧸ــا ۱۱ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان عسل مامان مامان عسل مامان ۸ ماهگی