۸ پاسخ

نه دیگه نیاز نیست

سونو آنومالی فقط لازمه با سلفری

هزینه ش رو بیست تومن نه؟؟؟؟؟؟

سلفری ۹۹ درصد درسته

من سلفری که دادم گفت دیگه ازمایش غربالگری ها لازم نیست اما سونوگرافی باید انجام بشه

منم ب دکترم گفتم ازمایش سلفری بدم دیگ راحت بجا دو غربالگری
ولی دکترم گفت ن مرحله اول غربالگری حتمی باید بدی حتی اگه سلفری هم بدی غربالگری اولو باید بدی اگه خوب بود دیگ مرحله دومش لازم نیست ک بری

سونو هاشونو باید بری، آزمایش هارو نیاز نیست
یدونه آزمایش nt یدونه آزمایش کواد مارکر رو نمیری

اگر بدی دیگه کواد مارکر لازم نیس
دیگه کلی چیزا توش چک‌میشه
ولی خودشم میگه ممکنه چند درصد خطا باشه
ولی خب بالای ۹۰ درصد درسته
ولی خیالت راحته
منم دکترم گفت نمیخواد خودم دادم خیالم راحت شد

سوال های مرتبط

مامان نخودچی🩵👶🫀 مامان نخودچی🩵👶🫀 هفته بیست‌وهفتم بارداری