۱۱ پاسخ

چند خریدی اسمش بگو حداقل

سلام منم دارم 10روزه میخورم صبح و شب خیلی خوبه حس میکنم از وقتی میخورم شیرم زیاد شده من 60عددی شو از داروخانه گرفتم 1100

آره لاکتاول خیلی خوبه فقط حتما با یه لیوان اب بخور که یبوست نگیری

سلام عزیزم فک کنم لاکتازل ۲۰دونه۶۰۰تومن

چند گرفتی عزیزم منم می‌خوام بخرم تعریفشو شنیدم

سلام چقدر شد هزینش؟

اره خیلی خوبن

منم دارم میخورم،نمیدونم از کجا بفهمم شیرم خوب شده،ولی مثل مامانایی که شیرشون زیاد میشه و میگن لباسامو خیس میشه نشدم

اسمش چیه؟

میگن خوبه چند گرفتی??
شیرزیادمیشه خودش یکم بمکه

آره من میخورم خوبن

سوال های مرتبط

مامان 🩷حسنا سادات🩷 مامان 🩷حسنا سادات🩷 ۷ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۵ ماهگی