مامانا شما موقع پهلو ب پهلو شدن میشینین؟
#فرزند پروری

۲۳ پاسخ

منم اره پهلوبه پهلوميشم چون اذيتم همش يك طرف باشم

سلام من اره اگه نشینم حس بد میگیرم پهلوم درد میگیره

چون سریع میچرخم و ملاحضه ندارم بلند میشم میشینم بعد میچرخم

من نه تازه گاهی حواسم نیست سریع میچرخم

نه بابا دکترم گفت منسوخ شده آروم پهلو به پهلو شو

نه کم درد داریم حالا پهلو به پهلو هم پاشیم بشینیم

نه اروم میچرخم

ن فقط وقتی میخام بچرخم یواش یواش میچرخم رو پهلو دیگه ....کی حال داره بشینه بعد ب پهلو بخابه

نه والا😵‍💫

نه اروم میچرخم

اره من از ۲۰ هفته میشینم

نه فقط یه ضرب نچرخ به پشت بخواب چند ثانیه بعد ب پهلو دیگه بخواب

نه
والا عذاب میکشم تا بچرخم

اول یکم دراز میکشم رو کمر بعد میرم پهلو اون بری میخوابم

چرا بشینیم

نه آروم‌ آروم میچرخم

نه اصلا لازم نیس

من آره بلند میشم ، چون وقتی یهو میچرخم پهلوم میگیره

ن آروم بچرخ

نه فکرنکنم لازم باشه

نه عزیزم شکم و با دست میگیرم آروم جابجا میشم

نه
دکترمم گفت مشکلی نیست اروم پهلو به پهلو شو

نه هنوز😬

سوال های مرتبط

مامان ماهلین کوچولوم مامان ماهلین کوچولوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بِركه🪷 مامان بِركه🪷 هفته بیست‌ونهم بارداری