خانما آویشن الان ضرر داره بخورم؟

۸ پاسخ

به نظر من نخور خواهر

هوش مصنوعی گفت در حد ادویه تو غذا اشکالی نداره

اره عزیزم من شنیدم خوب نیست اونم هفته شما پایینه

آره کاملاً ضرره

میگن ضرر داره من انقد دلم میخاد بخورم😫😫

بله خیلی خطرناکه
کلا دمنوشا اکثرا ممنوع

اره سعی کن نخوری

اره عزیزم گرمه

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نخود💙🥹 مامان نخود💙🥹 هفته هفدهم بارداری
مامان نفسم مامان نفسم ۳ ماهگی