۲ پاسخ

من رفتم نیروزاد خوب بود
با حوصله کامل گوش داد و بررسی کرد
با تحقیق رفتم پیشش
ولی هنوز نتیجه اش مونده

پور مهدی خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱ سالگی