۴ پاسخ

استرس نداشته باش. استرس باعث میشه زودتر زایمان کنی . استراحت کن. الان هم بچه کامله چیزیش نمیشه

هیچی نمیشه

دختر خواهر شوهرم ۳۴ بدنیا اومد فقط پنج روز تو دستگاه بود دیگه مشکلی نداشت

بچه تو این هفته کامله نترس عزیزم بسلامتی بغلش بگیری 😍واسه منم دعا کن مامان خانوم که دخترم سروقتش دنیا بیاد🌸

سوال های مرتبط

مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی