۱۱ پاسخ

من فقط یه ۱۰یا ۱۵روز قنداق چسبی کردم اونم دست هاشو گذاشتم بیرون چون بدش میومد

بچه من کلا دسش دهنشه چرا بترسه عزیزم گرمه هوا قنداق نکن

من چند روزه دیگه نمیکنم

چرا از دست بترسه؟ منظورت اینه تو‌خواب دست و‌پاش میپره؟؟

۴ ۵ ماهگی عادی میشه براشون
ولی بنظرم کم کم ترکش بده
هم عادت نکنه
هم اینکه میگن این پرش دست برای مغزشون خوبه
منم تا الان میبستم حدودا ۲۰ روزه نمیبندم

فقط شبا قنداق کن
من فقط دو هفته قنداق کردم حس میکردم بچه اذیت میشه نمیتونه دست و پاشو تکون بده دیگه قنداق نکردم

پن تا الان بچمون قنداق نکردم و اصلا از دستاش نمیترسه
الانم ارتباط خیلی خوبی با محیط داره

منکه اصلا قنداق نکردم

من هیچ قنداق نکردم؛ مگ ازدستشاون میترسن بچه ها؟

سلام عزیزم من تازه داخل روبیکا گروه زدم اگه خواستی پیام بده تا اونجا سوالامونوبپرسیم واز تجربه همدیگه استفاده کنیم
Sadat8_3
بنظرم اونجا چت. کردن بهتره

از همون اول
وا چ ربطی داره گرما مگه میشه بچه رو قنداق کرد من دخترم ۳۵ روزشه حتی ی بارم قنداقش نکردم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۵ ماهگی