عزیزان هی هی ویار ریواس دارم هر روز میخورم ضرر داره؟

۱۱ پاسخ

اصلا خوشمزه نیست به نظر من 😁

والا یجا خوندم همه داشتن یکی و دعوا میکزدن که چرا ریواس خوردی انقباض رحمی میاره. خودم نمی‌دونم اما تحقیق کنین تو نت

منم میار شدید به گوجه سبز دارم هر چی میخورم سیر نمیشه وای که شورشم کنی 😋😋😋😋😋🥶🥶🥶🥶

ریواس سردیه فکر نکنم ضرر داشته باشه

چ جالب ک اونجا ریواس هست‌تهران خیلی سال کسی نمیاره

برا رفع تهوع خوبه

وااااای نگو من دیونه ی ریواسم

من خودمو کنترل کردم یه کمی از ریواسهام خوردم بقیشو نگه داشتم کم کم بخورم😅😅😅

نه ضرر نداره ولی بیشتر از یک دونه نخور جذب کلسیم رو کم میکنه و اگر کلیه سنگ ساز داشته باشی در مقادیر زیاد باعث رسوب کلسیم. در کلیه میشه

میگن اگزالات داره خوب نیست

برامن امروز شوهرم اورد خیلی خوردم میترسم ضررداشته باشه

سوال های مرتبط

مامان 🍅گوجـه🍅 مامان 🍅گوجـه🍅 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری