خانوما الان درد زد توی کمرم یهو لک بینی کردم

۸ پاسخ

بهتری بری بیمارستان ولی معمولا شیاف پروژسترون استراحت رفع میشه

شوهر اومد الان دارم خداشکر الان رسید نمی تونستم پیاد

اگر لک قهوه ای هست شیاف استراحت
اگر قرمز سریع بیمارستان

عزیزم منم دقیقا مثل تو شدم چند روز پیش دکتر بهم شیاق پروژسترون داد از مقعد استفاده کردم گفت باید استراحت مطلق باشی الان خداروشکر بهترم

زنگ بزن خواهرم دار لکه بینی ام شدید میشه

شیاف بذار مقعدی استراحت کن
چیزی نیست احتمالا هماتوم داری
ولی فردا به دکتر اطلاع بده

برو دكتر

شیاف استفاده کن

سوال های مرتبط

مامان آنا مامان آنا روزهای ابتدایی تولد