چرا من تا بحال چیزی هوس نکردم ودلم نخواسته، طبیعیه،؟

۱۰ پاسخ

پ چرا من پالان خرم ببینم دلم میخا😂😂😂

عزیزم منم نداشتم ویار خاصی
تا الان

منم همینطورم نه ویار دارم نه چیزی دلم میخواد

عوضش من دارم از هوس یخ در بهشت و بستنی و شربت آبلیموی تگری و این چیزا میمیرم و بخاطر دیابت بارداری نمیتونم بخورم🫠😭

منم نداشتم🫤

منم ویار هیچی نداشتم فقط شوهرم ذوق داشت که ازش چیزی بخوام منم الکی بعضی وقتها یه چیزی ازش میخواستم که خوشحال بشه

منم.

منم همین طوریم

منم همینجوریم
ولی بعضی وقتا الکی میگم دلم فلان چیز رو می‌خواد برام بگیر 😂

منم همینطورم
یکی میگفت بخاطر اینکه بدنت چیزی کم نداره

سوال های مرتبط

مامان جیگروووو♥️ مامان جیگروووو♥️ ۵ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد