۴ تا ۶ ماه
مربی من گفت ۳ماه بعدزایمانت بیا ورزشای مخصوص بعدزایمان بهت میدم گ فشاری ب رحم ولگنت هم نیاد...من طبیعی ام
من خدا بخواد طبیعی زایمان میکنم بعد بیست روز تا یکماه ادامه میدم ولی سزارین فک کنم بیشتر باید باشه
طبیعی و سزارین دوماه اما یه مربی بود میگفت هر لحظه که خود مادر اذیت نبود میشه
فک کنم دوماه بعدش بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.