چند وقت بعد زایمان میشه رفت باشگاه؟؟؟ هم سزارین هم طبیعی
مثلا ایروبیک

۵ پاسخ

۴ تا ۶ ماه

مربی من گفت ۳ماه بعدزایمانت بیا ورزشای مخصوص بعدزایمان بهت میدم گ فشاری ب رحم ولگنت هم نیاد...من طبیعی ام

من خدا بخواد طبیعی زایمان میکنم بعد بیست روز تا یکماه ادامه میدم ولی سزارین فک کنم بیشتر باید باشه

طبیعی و سزارین دوماه اما یه مربی بود میگفت هر لحظه که خود مادر اذیت نبود میشه

فک کنم دوماه بعدش بشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۴ ماهگی
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دخملم🎀💓 مامان دخملم🎀💓 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💓Lena 💓 مامان 💓Lena 💓 هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری