منم هنوز از همون استفاده میکنم چندوقت یکیار میجوشونم فقط
من ار وقتی بچهدنیا اومده کلا عقب میشینم کنار بچه
بنظرم نو عه هنوز
من دوماه پیش گرفتم عوض نکردم . اخه دوتا شیشه دیگم داره . همش داخل هی اورشی ندادم
من هنوز استفاده میکنم ولی بغلش از شیشه های دیگم استفاده میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.