خانما اکو قلب جنین واجبه؟ نری چی میشه ؟

۲ پاسخ

برا همه واجب نیست

میگن مشکلات مربوط به سندروم از روی حفره های قلب قابل رویت هست برای من دکتر ننوشته بود ولی با آنومالی رفتم، با توجه به اینکه سقط قانونی تا هفته ۱۹ مجازه بهتره با آنومالی انجام شه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۶ ماهگی
مامان نورا و افرا👧🏻 مامان نورا و افرا👧🏻 ۲ ماهگی
مامان دوتافسقلی😍 مامان دوتافسقلی😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان قند و نبات مامان قند و نبات هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نورا وآینور🐣🐣 مامان نورا وآینور🐣🐣 ۱۱ ماهگی
مامان نخودی مامان نخودی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه ۴ ماهگی