۸ پاسخ

اسپری هم هست ولی خب سریع بعد عمل اثرش میره
امپول بزنی چندساعت بعدشم ارومه

بعضی ها اسپری یا کرم بی حسی میزنم ، بعد آمپول که بچه متوجه نشه

چرا از آمپول میترسی؟ خیلی زود تموم میشه

نه گلم اگه امپول بیحسی رو نزنن که وسط عمل نی نی بیچاره میشه

وای منم‌خیلی میترسسسسممم

واسه پسر من امپول نزد دکتر.کرم بی حسی زد

اره مال پسر منو اسپری زدن

آره بعضیا اسپری بیحسی میزنن

سوال های مرتبط