خانما کسی بوده تو بارداری استخر رفته باشه؟

۷ پاسخ

من قبل بارداری هفته ای سه بار میرفتم و عادت داشتم و عاشق استخرم . دلمم تنگ شده الان خیلیییی . ولی الان برای عفونت میترسم و حوصله دنگ و فنگ جدید توی بارداری رو ندارم حقیقتا . البته کلا هم نیم ساعت میشه تو آب رفت توی بارداری و نفست هم تند نشه . جکوزی هم نری .

الان نه ولی هقته های آخر برای ورزش تو آب زایمان طبیعی میرم

نرو عزیزم خدایی نکرده مبتلا ب عفونت میشی آب گرمم زیاد برات خوب نیستش

نه نرو ، الان بدنت حساسه عفونت میگیری مگر اینکه استخر شخصی باشه

مردم میشاشن تو استخرها چجوری دلتون میگیره. اخ پیرزن ها هم میاد هزارتا اخ و توف میکنن تو استخر حال آدمو بهم میزنن.

مگه اینکه استخر خودتون و خصوصی باشه وگرنه دکترا میگن نباید استخر عمومی رفت خطرناکه و عفونت میگیری و به بچه هم منتقل میشه

نری بهتره. آب استخرها تمیز نیست و امکان عفونت وجود داره

سوال های مرتبط

مامان مامانAlmaو🍓 مامان مامانAlmaو🍓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آدریانا مامان آدریانا هفته بیست‌ویکم بارداری