من قبل بارداری هفته ای سه بار میرفتم و عادت داشتم و عاشق استخرم . دلمم تنگ شده الان خیلیییی . ولی الان برای عفونت میترسم و حوصله دنگ و فنگ جدید توی بارداری رو ندارم حقیقتا . البته کلا هم نیم ساعت میشه تو آب رفت توی بارداری و نفست هم تند نشه . جکوزی هم نری .
الان نه ولی هقته های آخر برای ورزش تو آب زایمان طبیعی میرم
نرو عزیزم خدایی نکرده مبتلا ب عفونت میشی آب گرمم زیاد برات خوب نیستش
نه نرو ، الان بدنت حساسه عفونت میگیری مگر اینکه استخر شخصی باشه
مردم میشاشن تو استخرها چجوری دلتون میگیره. اخ پیرزن ها هم میاد هزارتا اخ و توف میکنن تو استخر حال آدمو بهم میزنن.
مگه اینکه استخر خودتون و خصوصی باشه وگرنه دکترا میگن نباید استخر عمومی رفت خطرناکه و عفونت میگیری و به بچه هم منتقل میشه
نری بهتره. آب استخرها تمیز نیست و امکان عفونت وجود داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.