۱۱ پاسخ

ن چ مشکلی
ولی کم کم نشسته هم بده مثلا جایی میری ک نمیشه دراز بکشی،

نه گلم هر طور خودت راحتی شیر بده

منم دراز میکشم بغلش بهش میدم بچه اولمم همینحوری دادم از اول راحته مخصوصا شبا

اگررفلاکس نداره نه

من دوتا بچه دارم هردوتاشون رو از همون اول هم حالت خوابیده شیر میدادم هم نشسته
مگه چه مشکلی داره خوابیده شیر دادن؟؟؟؟

۳ماهه به بچم خوابیده شیر میدم مشکلی هم پیش نیومده

چرا باید نشسته بدی شیرشو
حتما آروغشم بگیری

نه عزیزم مشکلی نداره

ندی بهتره میگن تا 2ماه خوابیده نده گوشش درد میگیره
حالا بستکی ب خودتون داره

اگه گوش درد نمیشه اشکالی نداره

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مهوا جوجو🐣 مامان مهوا جوجو🐣 ۴ ماهگی