خانما جیگر مرغ دادم به ایاز مشکلی ک نداره؟

۶ پاسخ

من نمیدم انتی بیوتیک مرغ تو جیگرش‌میمونه

😑😑نده دیگه به بچه پر از سموم

من که تا حالا ندادم

کم بده مشکلی نداره

دگ نده..

من دادم خیلی کم

سوال های مرتبط

مامان رضاکوچولوم🤍 مامان رضاکوچولوم🤍 ۱ سالگی
مامان نی نی و تو دلی مامان نی نی و تو دلی ۱۷ ماهگی