۳ پاسخ

غصه نخور زود شروع کردی بعد از واکسن شش ماهگی مرتب روزی یک وعده از یک قاشق چای خوری شروع کن کم کم بیشترش کن تست حساسیت هم یادت نره


و اینکه روزای اول سعی کن صبح یا همون ظهر بدی ک دلدرد نشه

اگه پسرت رفلاکس و حساسیت به پروتیین گاوی نداره اگه خواستی برنامه غذایی پسرمو بهت میدم...

من از ۴ ماهکی طبق گفته دکترم دادم صبحم ک پامیشم اول ب فکر صبحانه نهار دخترمم
حالا از فردا شروع کن فرنی شیره بادوم کمکم سوپ بده پوره میوه هاو...

سوال های مرتبط