۳ پاسخ

هر وفت نزد ببست دقیقه نگهش دار

وای منم میترسم ولی یکم همیشه بالا میاره، فک کنم اضافه ی شیره ک بالا میارن من یکی که متنفرم از آروغ گرفتن

میگن تا ۶ماه
زیر سرش شیب دار بزار عزیزم و به پهلو بخوابین
باید حوصله به خرج بدی دکتر میگه ۲۰ تا ۳۰ دقیقه رو شونه نگه دار و پشتش نزن دورانی در جهت عقربه ساعت مالش بده

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🐰 مامان فسقلی🐰 ۱۳ ماهگی
مامان جان دل💙🩵 مامان جان دل💙🩵 ۵ ماهگی
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی ها مامان توت فرنگی ها ۱۰ ماهگی
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی