دوستان صبح اکوی قلب جنین دارم دعا کنین برامون 🥺🥺

۱۱ پاسخ

انشالله سالم سلامت براچی اکو قلب

مگه همونموقع دکتر تفسیر نمیکنه؟؟؟

ایشالله همه چی عالیع نگران نباش

انشالله که همچی خوبه 🩷

چرا انقدر دور
چرا توی ۲۹ هفته گفته برو معمولا ۳ ماهه اول میفرستن

منم رفتم و دقیق حالتو درک میکنم
عزیزم ان شاءالله که خدای مهربون نی نی سالم و سلامت بهتون ببخشه و جواب اکو عالی باشه

ایشالله با خبر خوب برگردی خونه عزیزم💜

خیره عزیزم نگران نباش🫂 منم یکشنبه میرم

انشاالله همچی عالی باشه براتون

منم صبح سونو رشد و وزن دارم بعد اینکه ببینه نی نی کیست سرش رفته یا نه تروخدا تروخدا برام دعا کن نی نی م خوب رشد کنه قلبش تن تن بزنه سالم باشه و کیست سرشم رفع بشه

ان شالله سالم و سلامته و به سلامتی میاد بغلت

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته سی‌وششم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز ۱۱ ماهگی
مامان کیامهر🩵 مامان کیامهر🩵 ۱۱ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان تپل خان🥰👶🏻 مامان تپل خان🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱۴ ماهگی
مامان نیکا🌸 مامان نیکا🌸 ۱۱ ماهگی
مامان فسقلی💙💙💙💙 مامان فسقلی💙💙💙💙 ۲ ماهگی