اکوی قلب جنین چطوریه؟ تجربه دارین؟

یکم میترسم 🥺

۱۲ پاسخ

دقیقا مثه سنوگرافی

اصلاً ترس نداره مثل سونو گرافی هست من هفته ای یکبار انجام میدم

مثل سونو فقط قلب کامل تر چک میشه

عین سونوگرافی اصلا ترس نداره تازه پسر من ورجه وورجه میکرد دکتر انقدر خوشش اومده بود هی میخندید میگفت نمیزاره کارمو بکنم😂

عین سونوگرافیه معمولیه مثل آنومالی که تمام اجزای بدنش رو بررسی می‌کنن اینجا قلبش رو بررسی می‌کنن

اکو قلب همه باید بدن؟ من ندادم

مثل سونو من انجام دادم

ترس نداره
مثل سونو

از چبش میترسی عین سونو هستش

هیچی نیست عزیزم عین سونو هست چیز خاصی نداره

من انجام دادم
ترس نداره
مث سونو گرافی ساده
قلب جنین رو ریز به ریز چک میکنه
برا چی عزیزم دکتر برات نوشته؟

منم برام نوشته هنوز از ترس نرفتم انجام بدم

سوال های مرتبط

مامان نخود 💓💓💓💓 مامان نخود 💓💓💓💓 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز ۱۱ ماهگی
مامان کیامهر🩵 مامان کیامهر🩵 ۱۱ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان تپل خان🥰👶🏻 مامان تپل خان🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱۴ ماهگی
مامان نیکا🌸 مامان نیکا🌸 ۱۱ ماهگی
مامان فسقلی💙💙💙💙 مامان فسقلی💙💙💙💙 ۲ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری