دقیقا مثه سنوگرافی
اصلاً ترس نداره مثل سونو گرافی هست من هفته ای یکبار انجام میدم
مثل سونو فقط قلب کامل تر چک میشه
عین سونوگرافی اصلا ترس نداره تازه پسر من ورجه وورجه میکرد دکتر انقدر خوشش اومده بود هی میخندید میگفت نمیزاره کارمو بکنم😂
عین سونوگرافیه معمولیه مثل آنومالی که تمام اجزای بدنش رو بررسی میکنن اینجا قلبش رو بررسی میکنن
اکو قلب همه باید بدن؟ من ندادم
مثل سونو من انجام دادم
ترس نداره
مثل سونو
از چبش میترسی عین سونو هستش
هیچی نیست عزیزم عین سونو هست چیز خاصی نداره
من انجام دادم
ترس نداره
مث سونو گرافی ساده
قلب جنین رو ریز به ریز چک میکنه
برا چی عزیزم دکتر برات نوشته؟
منم برام نوشته هنوز از ترس نرفتم انجام بدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.