منم لگنم همچنان انقد درد میکنه که یکم طولانی میشینم با عذاب از جام بلند میشم 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
برو دکتر ،احتمالا به رگ سیاتیک فشار اومده ،،من بدزایمان اولم همچنان گاهی وقتا اذیتم از دست این درد ،امشبم درد زایمان دارم شدید تو کمرم درد داره بدتر شده
دقیقا منم همینجورم هنوز کشاله ران و لگن و کلا پاهام درد شدید داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.