نینیم شیر بالا میاره چیکار کنم

۴ پاسخ

اروغشو بگیر بعد شیر خوردنم ۲۰ دقیقه بذارش روس شانه‌ت که بالا نیاره
روی سطح شیبدارم بخابانش تانستی تشک انتی رفلاکس براش بگیر

عشقم از الان ارغشو قشنگ بگیر ک بعدن رفلاکس نگیره

نیم ساعتی بزار برای اروغش اگر باز بالا اورد ببرش دکتر شایدم شیر زیاد میدی بهش

عاروقشو خوب میگیری؟

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان تیام کوچولو🐣 مامان تیام کوچولو🐣 ۱۵ ماهگی
مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد