۷ پاسخ

من بچه هام کلا زیاد گریه نمیکنن .

دخترمن تا۱۵روزگی اروم بعدش شروع کرد

خیلی از بچه‌ها آرومن گریه نمیکنن🤗

بچه ای که خوبه از همون اول مشخصه

عزیزم بعد یک ماه صدای گریه هاش میره تو کوچه ها
نگران نباش

فقط میخوابن بعد ده روز گی شروع میشه کولیک این چیزا

آره بعضی بچه هاگریه نمیکنن آرومن برو کلاتو بندازبالا

سوال های مرتبط

مامان نیکای من🎀🩷 مامان نیکای من🎀🩷 ۲ ماهگی
مامان نیکای من🎀🩷 مامان نیکای من🎀🩷 ۲ ماهگی
مامان آرنیک 💙🧒 مامان آرنیک 💙🧒 روزهای ابتدایی تولد