من بچه هام کلا زیاد گریه نمیکنن .
دخترمن تا۱۵روزگی اروم بعدش شروع کرد
خیلی از بچهها آرومن گریه نمیکنن🤗
بچه ای که خوبه از همون اول مشخصه
عزیزم بعد یک ماه صدای گریه هاش میره تو کوچه ها
نگران نباش
فقط میخوابن بعد ده روز گی شروع میشه کولیک این چیزا
آره بعضی بچه هاگریه نمیکنن آرومن برو کلاتو بندازبالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.