منم هیچ علائمی ندارم فقد گاهی اوقات کمرم درد میگیره
اصاا ربطی نداره من تا ۱۵هفته هیچ اعلائمی نداشتم از اون ب بعد حالت تهوع کمر درد از اول داشتم ولی بیشترم میشه
نگران نباش
منم ندارم فقط شکمم از تو انگار میخواد پاره بس که داره کشیده میشه
وااای منم همینمممم
منم از اول تا الان به غیر از تکرر ادرار هیچی نداشتم(به غیر از اون علائم اولیه که مثل پی ام اسه)
چون بنده محبوب خدایی 😍😂
همه این مامانایی ک علائم دارن همش دعا میکنن ی روز علائم نداشته باشن خیلی ها اینجورین علائم کمی دارن دختر خاله منم دوقلو باردار بود هیچ علائمی نداشت
انتی ک رفتی دیگه نگران نباش
عادیه علائم برنو بیان فکرای منفی نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.