۴ پاسخ

به من گفت ۱۶هفته اینابایدانجام بدی

همون ازمایش کواد مارکر مینویسن من ۱۶ هفته رفتم دکترم نوشت رفتم دادم ربطی هم به ان تی نداره بعضی دکترا نمینویسن بعضیاشون مینویسن سلول عصبی جنین و تناسب انداماش کلا برسی میشه تو این ازمایش بدی بتره ۱۸ هفته هم میتونی بری بدی مینویسه فرقی ندارع

اگه لازم باشه دکترت بهت میگف

مگه چت جی بی تی کار میکنه؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐥 مامان جوجه🐥 هفته سی‌ودوم بارداری