می‌دونم خیلی زوده ولی اومدم برای تشکیل قلب دعا کنید تشکیل شده باشه

۳ پاسخ

مامان آیهان چیشد سونو؟توفکرتم خبری ازت نشد ک

عزیزمبااینک بچه دومته چقد استرس داری😘مث منی🫡 ان شاالله تشکیل شده صداشو میشنوی و میای😍کدوم سونو رفتی؟قیمتشم بگو مامان آیهان مرسی❤️

خیلیم زود نیس تو ۸هفته تشکیل میشه دیگه😁

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان شکوفه نارنج مامان شکوفه نارنج هفته شانزدهم بارداری