به نظر من زوده گناه داره تنها بخوابه الان به ما نیاز داره
من دخترم فکر کنم از سه چهارماهگی جدا خابوندمش البته توی پاگرد اتاقمون میخوابوندمش الانم بیدار میشه میاد پیشم منم دوباره میبرمش توی اتاق میخوابونمش عادت کرده دیگه
وقتی شبا پوشک باشه دیگه نیازی به عوض کردن نداره که
پسر من از هفت ماهگی جداش کردم
هم اون بهتر میخوابه هم من
جدا کن بعد از پوشک بگیر
اینم بگم من رو تختش نمیخوابونم چون میفته یه پتوی بزرگ کف اتاقش پهن کردم رو اون میخوابم که اگه غلت زد اوکی باسه
من جدا کردم الان سه چهار ماهیه..اما کلا دختر من خداروشکر شب تا صبح جیش نمیکنه.اما از وقتی جای خوابشو جدا کردم جفتمون بهتر میخوابیم هم اون هم من
جدا نکن از پوشک بگیر اول
هعی منم همینم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.