۸ پاسخ

طبق تجربم هرچیکمتر ببری بعد بیشتر سخت میشه .‌خالم همینجور میکرد الان پسرش کلاس ۶ هست باز وقتی کمی باد میاد میگه باد میره گوشش یا مریض میشه الان هنوز که هنوزه چون زیاد اینورعایت کرده و اصلا نزاشته باد بهش بخوره الان باد بهش بزنه فورا سرما و گوش درد و کلا شدید .
ما کلا همه جا از بعد اینکه خود مادر سرپا شده بعد زایمان میبریم بچه هارو . زمستون میپوشونم و میبرم کامل . بهار و پاییز برا زیر یکسال یه کلاه خیلی نازک پارچه ای یا یه پولیور نازک روش میکنم . تابستونم استین ک تان کلا .‌ فقط زمستون خوب بپوشون باد بهارم که برابچه بد نیس اگه لباس درست و کلاه نازک سرش باشه . خداروشکر مشکلیم نبوده خودمم به همین‌روش بزرگ شدم و قبلتر از منم همینجور . نترس خواهر

والله خواهر من از خود دو هفتگی بردمش بیرون تازه دیروز تاب و شلوارک تنش کردم 😅اسلام آبادیم

من امروز پدر شوهرم بدون کلاه بچه رو برد تو خیابون یه دوری زد اومد

باد میره دهنش یعنی چی
حالا باد باشه کلاه بپوشون که گوشش درد نگیره
ولی اصلا برای بیرون بردن سخت نگیر
من از روزای اول با بچم کلا بیرون بودم خداروشکر
چ تو گرما چ تو سرما همه جا رفتم باهاش
بزار بچه عادت کنه بعدها با شرایط اذیت نشه

من میبرمش تازه هوا خوب باشه کلاه سرش نمیکنم هرچی اینطوری فک کنی بدتره تا اخر عمر هی میگی برم بیرون گوشش درد میگره و اینا برید بیرون بچه با محیط اشنا میشه بدنش سازگار میشه با هوای بیرون

من میبرمش بیرون ک

این چ حرفیه خ خ خ

تا هروقت باد نباشه😂😂😂
اولین بار میشنوم باد میره دلش
برای گوشش کلاه سرش کن

سوال های مرتبط

مامان نینی قشنگم مامان نینی قشنگم ۹ ماهگی
مامان ارغوان و ارسلان مامان ارغوان و ارسلان ۶ ماهگی