بچه ها من ۷هفته و ۳روز برم برا سونوی تشکیل قلب زوده؟؟

۸ پاسخ

من که 6هفته و 1روز رفتم

برو گلم معمولا ۶ هفته تشکیل میشه

ن عزیزم با خیال راحت برو منم ۷ هفته ۳ روز نوبت دارم میشه هفته دیگ

هشت هفته برو خیالت راحت باشه

دکترم ب من گفت از ۷ هفته بیام

من هفت هفته یک روز رفتم اوکی بود و صدای قلبشم شنیدم برو شماهم

من که ۷ هفته و یروزم مبخام فردا برم انشالله ک هرچی خیره

نه فکر نکنم دیگ تا الان تشکیل شده ب امیدخدا
من ۶هفته و ۵ روز رفتم تشکیل شده بود

سوال های مرتبط

مامان اطلس💕 مامان اطلس💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شیرین گندمک مامان شیرین گندمک هفته شانزدهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓😍 مامان توت فرنگی🍓😍 هفته سیزدهم بارداری
مامان دخملم🎀💓 مامان دخملم🎀💓 هفته سی‌ویکم بارداری