من که 6هفته و 1روز رفتم
برو گلم معمولا ۶ هفته تشکیل میشه
ن عزیزم با خیال راحت برو منم ۷ هفته ۳ روز نوبت دارم میشه هفته دیگ
هشت هفته برو خیالت راحت باشه
دکترم ب من گفت از ۷ هفته بیام
من هفت هفته یک روز رفتم اوکی بود و صدای قلبشم شنیدم برو شماهم
من که ۷ هفته و یروزم مبخام فردا برم انشالله ک هرچی خیره
نه فکر نکنم دیگ تا الان تشکیل شده ب امیدخدا
من ۶هفته و ۵ روز رفتم تشکیل شده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.