خانما من کی برم برا تشکیل قلب ؟🥹
امروز شدم ۷هفته

۱۴ پاسخ

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد 😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
(با داشتن سوابق کاری و مدرک معتبر )
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@
آیدی بله nini_shenas@

من دیروز رفتم ۶هفته و ۶ روز بودم
تشکیل شده بود

منو تو با همیم منم امروز ۷ شدم

عزیزم الانم بری اوکیه سوره یاسین بخون قلب قرآنه واسه قلب نی نی کوچولو که ان شاالله۱۲۰سال براتون قشنگ بتپه

از امروز میتونی بری

منم با توم‌ هفت هفته و سه روزم میترسم هنوز نرفتم تشکیل قلب

۸ هفته کامل شدی برو

سه چهار روز دیگه ک ایشالا حتما صدای قلبش رو بشنوی

میتونی صبر کنی هشت هفته که شدی بری
من خودم هفت هفته رفتم تشکیل شده بود

برو عزیزم الان تشکیل شده من دیروز رفتم ۶ هفته و سه روز بودم

۸هفته برید خوبه عزیزم

نظرت چیه اخر هفته بری ک صدای قلبشو با دل راحت بشنوی😍 مثلا ۳ شنبه چهارشنبه

باید بری گلم من خودم ۶هفته برا تشکیل قلب رفتم قلب تشکیل شده بود

۷ هفته و ۳ روز برو

سوال های مرتبط

مامان نی نی فندق مامان نی نی فندق هفته هفدهم بارداری
مامان گل دختر وپسرم مامان گل دختر وپسرم ۴ ماهگی