خانوما ۴۰ هفته شدم زایمان نکردم

۶ پاسخ

من انتی زده برام 12 بنظرت 12 برم امپول میزنن برام

سلام عزیزم 40 هفته کامل کردم رفتی یاسرتاریخ انتی

نگران نباش منم ۴۰هفته زایمان کردم کیسه آبم پاره شد ایشالا به سلامتی زایمان میکنی

ایشالا شب دردت میگیره صبح زاییدی

انشاالله ک تا امشب زایمان میکنی عزیزم🥹💞

دیگه باید منتظربمونی عزیزم تا ۴۲ هفته وقت داری ایشالله هرچه سریع تر زایمان کنی بسلامتی بچتوبغل بگیری

سوال های مرتبط

مامان دلارا و دیاکو مامان دلارا و دیاکو ۱۰ ماهگی