من انتی زده برام 12 بنظرت 12 برم امپول میزنن برام
سلام عزیزم 40 هفته کامل کردم رفتی یاسرتاریخ انتی
نگران نباش منم ۴۰هفته زایمان کردم کیسه آبم پاره شد ایشالا به سلامتی زایمان میکنی
ایشالا شب دردت میگیره صبح زاییدی
انشاالله ک تا امشب زایمان میکنی عزیزم🥹💞
دیگه باید منتظربمونی عزیزم تا ۴۲ هفته وقت داری ایشالله هرچه سریع تر زایمان کنی بسلامتی بچتوبغل بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.