بنظرمن به خوردن نیس
بعضیا کلا بچه هاشون درشت میشن و چیزای معمولی هم میخورن
بعضیا هرچقدرم بخورن بچه هاشون ریز میشه اول ک ژنتیک موثره بعدش بدن مادر
اکثرا اونایی ک کم خونی دارن بچه هاشون زیاد درشت نمیشه
متاسفانه اینم ژنتیکیه ::) ممکنه یه بچه کم وزن بدنیا بیاد ول ژنشو داشته باشه و شیر بخوره و تپلی بشه.
من سر پسرم ماه آخر کباب .دلستر .بادوم هندی خییییلی میخوردم ب دنیا امد ۴کیلو بود
عزیزم معمولا بچه هایی که توپول به دنیا میان بعدا لاغر میشن و بلعکس. اذیت نکن خودتو همون نرمال باشه خوبه دیگه
کباب حلیم بستنی
منم دوس دارم
تخم مرغ ابپز و آجیل خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.