خانمابرای وزن گیری بچم چی بخورم دوست دارم تپل بیاد

۶ پاسخ

بنظرمن به خوردن نیس
بعضیا کلا بچه هاشون درشت میشن و چیزای معمولی هم میخورن
بعضیا هرچقدرم بخورن بچه هاشون ریز میشه اول ک ژنتیک موثره بعدش بدن مادر
اکثرا اونایی ک کم خونی دارن بچه هاشون زیاد درشت نمیشه

متاسفانه اینم ژنتیکیه ::) ممکنه یه بچه کم وزن بدنیا بیاد ول ژنشو داشته باشه و شیر بخوره و تپلی بشه.

من سر پسرم ماه آخر کباب .دلستر .بادوم هندی خییییلی می‌خوردم ب دنیا امد ۴کیلو بود

عزیزم معمولا بچه هایی که توپول به دنیا میان بعدا لاغر میشن و بلعکس. اذیت نکن خودتو همون نرمال باشه خوبه دیگه

کباب حلیم بستنی

منم دوس دارم
تخم مرغ ابپز و آجیل خوبه

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
ariyan ariyan قصد بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هانیس خانوم👼 مامان هانیس خانوم👼 ۷ ماهگی
مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری