۳۶.۹ تب حساب میشه برای دخترم؟

۵ پاسخ

نه عزیزم
۳۸ به بالا تبه

۳۸ تازه تب میخواد شروع بشه دمای عادی از ۳۵ شروع میشه

از ۳۷/۲به بالا تبه

نه عزیزم

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۶ ماهگی
مامان حامي كوچولو😍🩵👶🏻 مامان حامي كوچولو😍🩵👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان بنیتا و لیانا مامان بنیتا و لیانا ۵ ماهگی