بیایید یه چی بگم بخندین😂چند روز پیش رفته بودم کالسکه بخرم بهش گفتم از اونا میخام که دو حالته ان روبه مادر میشه و بیرون گفت نداریم فقط همین مدله قیمت قبله جدید سفارش دادم چند برابر شده سه تا فروشنده بودن گفتن تک حالته اس رو به مادر نمیشه از سیسمونی فروش های قدیمی شهر هم بودن خلاصه چونکه قیمتش خوب بود خریدمش ولی توی دلم ناراحت بودم که رو به مادر نمیشه ولی شنیده بودم که همه کالسکه ها دو‌حالته ان،،،امروز بعد چهد هفته خواهرشوهرمو دیدم بیرون گفت چرا رو به خودت بچه رو نمی‌زاری بهش گفتم این تک حالته اس دیدم با یک حرکت دسته کالسکه رو چرخوند رو به خودم😳من😳همسرم😳باورم نمیشد بهش گفتم سه تا فروشنده بودن گفتن چندین ساله از این مدل کالسکه میاریم همه بردن راضین ولی رو به مادر نمیشه حالا دلم میخاد برم به فروشنده یاد بدم و بیام ثوابه مشتری هاش حفظ بشن😂😅😅😅😅



شیردهی زایمان بارداری سزارین طبیعی کولیک نوزاد

۳ پاسخ

ای کاش مدلش و عکسش و بزاری شاید واسه منم شد

عزیزم چجوری کردی مال ما هم نمیشه

اونوقت میگه ۵ تومن دیگه بزن بحساب😂

سوال های مرتبط