وا این چه حرفیه بچه روزیشو میخوره خدارو شکر کن بد غذا نیستن بنالی هیچی نمیخورن
نوش جونشون حالا من میزنم تو سرم بچه ام لب به هیچی نمیزنه بد غذا بود الان ک ۱هفته بیشتره فقط آب غذا توف میکنه میوه اصلا گریه مو در آورده
خب خداروشکر کن ک طفل های معصوم بدغذا نیستن،برای ی سری از مامانا از جمله من حسرته ک بچه م بشینه دوتا لقمه غذا بخوره😅 نوش جونشون باشه
چیا میدی بچه من جز تنقلات چیزی نمیخوره
دختر منم دائممیگه هرچی میخورم سیر نمیشم
خدا تو شکر کن پسرای من الان یک ماه لب به هیچی نمیزنن
پسر منم همینه😬😬😬
کاش بچه های من هم همش بخورن یعنی بقران عشق میکنم وقتی چیزی میخورن اصلابدون بچه هام هیچ چیز خوشمزه ای ازگلوم پایین نمیره
کاش بچه منم از صبح تا شب دهنش میجنبید آرزومه یه لقمه غذا بخوره
نوش جونشون
من آرزومه بچه هام بخورن
پسرم از صبح نصف لیوان شیر خورده و دوسه قاشق ماست و برنج نهارشو هنوز کامل نخورده من چقدر عذاب میکشم بایت این موضوع
من میفهمم چی میگی کجا ایشون ناشکری کرد بنده خدا
چه اشکال داره انشاالله تنشون سلامت باش بچه های منم همینطور هستن خوشحال میشم بتونن بخورن بچه های آبجیم خیلی بدغذا هستن هروقت بچه هامو میبینع حسرت میخوره میگه کاش بچه های من یکم غذا میخوردن
والا خوش بحالت بخدا ک دغدغه بدغذایی و بی اشتهایی بچه هاتو نداری
من ک سر این قضیه پبرشدم والا
چی بگم...ناشکری نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.