۱۴ پاسخ

وا این چه حرفیه بچه روزیشو میخوره خدارو شکر کن بد غذا نیستن بنالی هیچی نمیخورن

نوش جونشون حالا من میزنم تو سرم بچه ام لب به هیچی نمیزنه بد غذا بود الان ک ۱هفته بیشتره فقط آب غذا توف میکنه میوه اصلا گریه مو در آورده

خب خداروشکر کن ک طفل های معصوم بدغذا نیستن،برای ی سری از مامانا از جمله من حسرته ک بچه م بشینه دوتا لقمه غذا بخوره😅 نوش جونشون باشه

چیا میدی بچه من جز تنقلات چیزی نمیخوره

دختر منم دائم‌میگه هرچی میخورم سیر نمیشم

خدا تو شکر کن پسرای من الان یک ماه لب به هیچی نمیزنن

پسر منم همینه😬😬😬

کاش بچه های من هم همش بخورن یعنی بقران عشق میکنم وقتی چیزی میخورن اصلابدون بچه هام هیچ چیز خوشمزه ای ازگلوم پایین نمیره

کاش بچه منم از صبح تا شب دهنش میجنبید آرزومه یه لقمه غذا بخوره

نوش جونشون
من آرزومه بچه هام بخورن
پسرم از صبح نصف لیوان شیر خورده و دوسه قاشق ماست و برنج نهارشو هنوز کامل نخورده من چقدر عذاب میکشم بایت این موضوع

من میفهمم چی میگی کجا ایشون ناشکری کرد بنده خدا

چه اشکال داره انشاالله تنشون سلامت باش بچه های منم همینطور هستن خوشحال میشم بتونن بخورن بچه های آبجیم خیلی بدغذا هستن هروقت بچه هامو میبینع حسرت میخوره میگه کاش بچه های من یکم غذا میخوردن

والا خوش بحالت بخدا ک دغدغه بدغذایی و بی اشتهایی بچه هاتو نداری
من ک سر این قضیه پبرشدم والا

چی بگم...ناشکری نکن

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۵ سالگی
فرزند پروری.پوشک شیرخشک
سلام دوستای گلم امیدوارم که حالتون خوب باشه من که اصلا حالم خوب نیس خیلی اذیتم.فشار سه تا بچه یه طرف شوهر نادونم یه طرف.اصلا کمک حالم نیس بدتر باریه رو دوشم.فک کن عصر هر سه تا بچه ها بهونه می‌گرفتن و گریه میکردن سام حاضر میکنم غر میزنه بیابچه رو بگیر نمیخواد شام بیاری اومدم گرفتم میگه اونو بزار زمین شام بیار.ازونور دخترم گریه میکرد دوساعتی بود از خواب بیدار شده بود بهونه و گریه کلافه شده بودیم ولی من حوصله میکردم قاطی کرده بچه رو برده گذاشته بیرون میگه برو خونه عزیز گریه نکن پسرمم ترسید از حرکت شوهرم یا مثلا به دخترم شام میدم گرسه میکرد برداشته ظرف غذای بچه رو پرت میکنه داد میزنه گریه نکن.بدتر دیوونه می‌کنه بچه هارو. ازونور دومتر زبون داره به من فحش میده که تو زنیت نداری برنامه ریزی نداری وگرنه ساعت نه شده شام نیاوردی و ... واقعا خدا بهم رحم کنه چجوری با این آدم بی منطق می‌خوام این بچه های قد و نیم قد و بزرگ کنم
مامان دخترام♥️🧡 مامان دخترام♥️🧡 ۵ سالگی
پرتوقعی در کودکان
پارت دوم
به کودکانتون سپاسگزاری رو آموزش بدید
بهشون بگید که تا بخاطر چیزهایی که دارن قدردان و سپاسگزار و خوشحال نباشن، خبری از وسایل جدید نیست( من خودم اینطور گفتم به رزا که اگه مدام به اسباب بازی های که داری فک کنی و خوشحال باشی از داشتنشون و مراقبشون باشی که خراب نشن خدا به مغز من دستور میده که برات بازم بگیرم، دلم میخواد با مفهوم شکر نعمت نعمات افزون کند آشنا شده... و تا حدی واقعا موفق بودن
چون درخواست‌های شبانه روزیش کم شده
مثلا میتونید باهاش اسباب بازی هایش رو بشمارید و مثلا نقاشیشون کنین تا بفهمه چه نعمت های داره
از مراحل سپاس گزاری در بزرگسالان نوشتن و دیدن نعمتهای زندگیمون هست
پس اینو میتونیم تعمیم بدیم به بچه ها و لباس ها و وسایلشون
وقتی یه لیست از دارایی همشون دارن, کمتر نداشتن فلان اسباب بازی اذیتشون میکنه

من خودم چون مامانم آدمی بود که از دوربین ناسپاسی اطرافش رو نگاه میکرد مدام فقط کمبودها و میدید پس بخاطر داشته ها شکر نمی‌کرد بخاطر نداشته هاش غر میزد!! یا مثلاً می‌گفت هیییی خدایا شکرت😅😅😅
پس به منم آموزش داده منم دوربینم منفی نگره
ولی نمی‌ذارم رزا ازین دوربین نگاه کنه
براش یه دوربین جدید خرید دوربین مثبت نگری
باید بتونه داشته هایش رو ببینه تا نداشته عاشق اذیتش نکنه و بتونه لذت داشته هایش رو ببره
#دوربین منفی نگری رو بندازین دور، ارث ندیدنش به بچه هاتون

ببینین بچه ها بازم رسیدیم به اهمیت الگوی مناسب بودن برای بچه ها