عزیزم چون بابا ندارن مامان ندارن نازشون رو بکشن اون نون خشکی ک میگی ها اونو نخورن گشنه میمونن اون یه دست لباسی ک میگی ها ک کل هفته ها تنشون هست چون ندارن یا داشته باشن هم شاید یکی دو دست کثیف کنن کی میخاد براشون بخره گوشت دار و تپل هستن چون ورجه وورجه ندارن ک اب بشه هرچی میخورن میچسبه ب بدنشون
تو فک کردی اونا زندگی میکنن خیر عزیزم اونا احساس خفت میکنن
درسته مستقل هستن ولی ب بچه تو نگاه میکنن و افسوس میخورن ک کاش ما هم مامان داشتیم برای یه قاشق غذا نازمون رو میکشید
شما با محبت با بچه ها و گاه هم از سر عصبانیت با بچه ها گاه هم دست رو بچه هات بلند کنی ولی اونا شاید باورت نشه لحلحه چنین لحظاتی رو میکشن ک کاش مامانم بود سرم داد میکشید یا یه کشیده محکم میکشید تو گوشم یا با محبت یه بشقاب میوه برام میذاشت
اونا الان سخت ترین روزهاشون رو میکشن
از قدیم گفتن آواز دقول از دور خوشه
متاسفانه.همیشه بچهایی که تو سختی بزرگمیشن بیشتر قدر زندگی میدونن و سخت کوش تر هستن.
بیچاره بچه ها کاش هیچ مادری بچه هاش را ول نکنه
غصه نخور اهمیت نده . پس دایی من ۱۰ سالشه قشنگ نتونست صحبت کنه
شرایط اونام سخته اونا از بچگی مستقل بورن و بی نیاز از کسی بورن رو یاد میگیرن بی کسی رو
عزیزم عیب نداره اینطوری نگو حق داری گله کنی ولی ناشکری نکن
شاید اوناهم چون داخل خانواده خودشون با ناز کشیدن بزرگ نشدن اینطوری سرسخت باراومدن شاید برااونا بهتره خودشون گلیمشونو از آب بکشن بیرون 🥲
واقعا حق داری به نظر منم بچه هایی که تو این شرایطن خیلی مستقل بار میان بچه های ما ماشالا که هیچی باید صبح تا شب نازشونو بکشی تا یه لقمه غذا بخورن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.