هر دارویی به حرف هرکس نباید استفادع کنی فقط دکترت
مبارکه خوش اومدی به جمع مامانا
مبارکت باشه،،من حالا خیلی مونده برسم ب اینجاها، تازه ی هفته اس اقدامو شروع کردم
ازمایش تیتر بتا بده
برو زیر نظر یه پزشک برای مراقبت های بارداری
دیگه خودش دارو و مکمل میده
مبارکه
کارای سنگین نکن
زعفران نخور
رابطع ممنوع
ازمایش میدی اول مطمعن شدی میری دکتر زنان با ماما بعدش میفرستت سونو گرافی هفتت مشخص میشع دارو میدع
بنام خدا سکتهههه😁❤️مبارکه عزیزم الهی بارداری سالم و راحتی رو طی کنی و نی نی رو بسلامت بغل کنی
ازمایش بده برو دکتر
بعد نشاسته با اب سرد قاطی کن بخور جای نی نی سفت میشه
رابطه اکیدا ممنوع سه ماه اول
استراحت کن
به پهلوی چپ دراز بکش برا خونرسانی جنین خوبه
6 فروردین پریود شدم 10 فروردین تموم شدم امروز زدم مثبت شد
کی بدم آزمایش خون
مبارکه عزیزم
چند روز تاخیریی
ازمایش خون بده اول مطمئن بشی فولیک اسید روزی 1 عدد بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.