۳ پاسخ

من فقط سینه میریزم با فلفل دلمه و سیر یه حبه نمک و فلفل و زعفران میریزم تو غذاساز بعدم کف ماهیتابه را چرب میکنم میچینیم کفش البته من شوهرم اینطوری میگه خشک میشه و دوست نداره براش یه سس گوجه هم درست میکنم خوب که قوام اومد میریزم رو مواد مرغ تث ماهیتابه خیلی خوب میشه با برنج حالا ببین شما چجوری میپسندید بعضی ها خشک دوست دارن بعضی ها هم با سس

مرغ چرخ کرده «ران و سینه» من کمی دنبه میزنم خیلی خیلی کم برای نرم شدنش, پیاز رنده شده آب گرفته نمک و ادویه مقداری .با هم مخلوطش میکنم و درشو میندم می‌ذارم یخچال چند ساعتی بمونه و بعد ب سیخ میکشم

سینه مرغ+رون مرغ،چرخ کن یا بریز توی غذاساز چرخ شه،بهش چند تکه فلفل دلمه سبز و قرمز اضافه کن.ی پیاز گنده هم رنده کن،آبشو بگیر و اضافه کن.نمک+فلفل+زعفران.
کف ماهیتابه رو یکم چرب کن،گوشت رو پهن کن و برش بزن.روش یکم آبلیمو بریز،چند تیکه کره بزار پخته شه گلم

سوال های مرتبط