کلاس ژیمناستیک تو سن بچه های من خوبه ؟؟

۵ پاسخ

من شنیدم قد رو کوتاه میکنه . منم دنبال یه ورزشم که دخترمو ببرم ولی نمیدونم چی مناسبشه

والا منم میخواستم‌بفرستم زیمیناستیک یا بازی و ورزش
اما یکی از دوستامون که مربی کشوری تکواندو‌هست گفت این‌اشتباه نکنید پهره های کمر‌بچه هنوز نرمه
استخوناشون‌ظریفه
خدایی نکرده ضربه میخورن
میگفت‌ چند تا شاکردام همین‌مشکل دارن وفتی میگیری کردم‌فهمیدم‌از ۳تا۴ سالگی ورزش شروع کردن

از چهار سالکی خوبه
اگه شدید نباشه قد رو نمیسوزونه
بیشتر با بچه ها نرمش و بازی میکنن فکر نکنم سخت بگیرن

ما اینجا یه خانه ژیمناستیک داریم از ۴ سالگی قبول میکنن

از ۳ سالگی میتونن برن

سوال های مرتبط