سالم خوری دااارم عزیزم قند مصنوعی وفستفود و حذف کردم ..با برنامه کالری شماری فیبو پیش میرم
من یکساله فستینگ میگیرم وزنم از 66, اومده 55 و ثابت .همهه چی میخورم شیرینی کمتر هشت شب تا دوازده ظهر فستم
من استپ داشتم اندازه غذام از دخترم کمتر بود اما اصلا کم نمیکردم و یه رژیم از لیمومی گرفتم، تو هر ده روز تقریبا ۱ کیلو کم کردم. برنج و نون و سیب زمینی و شرینیجات حذف بود تو رژیمم بر اساس پروتئین بود الان شدم ۵۷/۵ و باید ۵۵ بشم
تو روبیکا گروه لاغری زدیم با مامانای گهواره.دوس داشتین آیدی بدید عضوتون کنم
غذاهایه کم روغن و بخارپز ،شام خیلی سبک
کالری شماری
رژیم خاصی نمیگیرم فقط غذاموکم میکنم همه چی هم میخورم ولی کم .قندوشکرهم کلا حذف میکنم راحت وزن کم میکنم
من گرفته بودم خیلی خوب بود درناه 4 کیلو کم کردم بدون گرسنگی و خستگی، اب زیاد میخوردم برای حتما سبزی کنار غذا باید باشه 5 قاشق برنج و 4قاشق خورشت و یه تیکه گوشت 80 گرمی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.