عزیزم ۳۸ ب بالا تبه،الان خیلی بالا نیس ،پاراکید بده هر ۴ ساعت میاد پایین
اصلا انقدررر بالا نیست که بخوای این کارها رو بکنی .اون یکذره با قطره کنترل میشه
عزیزم پیاز حلقه کن بزار کف پاش جوراب کن پاش زود تبشمیاد پایین لباسشم کم کن
یکم الکل ،یاخیاربمال کف پاهاش،وبا شوید پاشویش کن
میاد پایین نگران نباش صبور باش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.