منم همینجورم با اینوجود که با پاش سمت چپ فشار میاره سونو هم که رفتم به دکتر گفتم گفت یکی از پاهاشه جوری فشار میاره که دنده هام درد میگیره ومجبورم یه وری بشینم یا دراز بکشم
قشنگم پاهاشع اونجا فشار میاره معده اذیت میشه منم همینم سرویس رفتنی خیلی اذیتم وگرنه کل روزو توخونه دراز کشم نمیتونم بشینم دردم میگیره
برای منم یه دو روز اینطوری بود چقد بد بود خداروشکر پاشو برداشت ازونجا🥲
منم همین حالودارم
مخصوصا امشب😭
من واژن درد دارم یعنی اذیتم موقع جابه جایی یعنی بچه بریچ
برا من بریچه منم دراز کشم
فک کنم طبیعیه چون منم اینجوریم زیر سینه راستم درد میکنه حتی با یه سرفه ریز
منم دقیقا شرایطم مث شماس عزیزم بچمم کلا سمت راست ی چیز زیاد هم میخورم درد میگیره
کلا ب سمت چپ دراز میکشم هم خونسرسانیش خوب باشه هم راحت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.