میخوام اسم پسملمو بزارم هامین ...قشنگه؟؟؟
💙🩵💙🩵💙

۱۰ پاسخ

خیلی قشنگه منم اگه پسر دار شدم هامین میزارم 😍

مطمنم ثبت احوال میذاره؟ من میخواستم 3 سال پیش بذارم نذاشتن. دوستمم بجاش گذشت حامی.

خیلی قشنگه منم فک میکردم نینیم پسره میخاسم اسمشو بذارم هامین

بعععععله

منم دوسش دارم

خیلی قشنگه احتمالا ماام همین اسمو بزاربم

اره ولی خیلی زیاد شده

اره خیلی😍😍
برادر زاده م اسمش هامینِ خیلی ناز و تو دل بروعه😍😍عاشقشم

قشنگه عزیطم امیدوارم جزء نامداران بشه

قشنگه😍

سوال های مرتبط

مامان هامین🩵و هانا🩷 مامان هامین🩵و هانا🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهبد 👶🏻🩵 مامان مهبد 👶🏻🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان اهورا مامان اهورا ۱ ماهگی
مامان فندق کوچولو🥰 مامان فندق کوچولو🥰 هفته بیست‌وهشتم بارداری