خیلی قشنگه منم اگه پسر دار شدم هامین میزارم 😍
مطمنم ثبت احوال میذاره؟ من میخواستم 3 سال پیش بذارم نذاشتن. دوستمم بجاش گذشت حامی.
خیلی قشنگه منم فک میکردم نینیم پسره میخاسم اسمشو بذارم هامین
بعععععله
منم دوسش دارم
خیلی قشنگه احتمالا ماام همین اسمو بزاربم
اره ولی خیلی زیاد شده
اره خیلی😍😍
برادر زاده م اسمش هامینِ خیلی ناز و تو دل بروعه😍😍عاشقشم
قشنگه عزیطم امیدوارم جزء نامداران بشه
قشنگه😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.