کدوم شیاف بهتره؟؟؟؟
بارداری بارداری هماتوم

تصویر
۲۰ پاسخ

هر دو یکیه شرکتاشون فرق داره ایرانی و خارجی هستش

میتونم بدونم دلیل استفاده از این شیاف چیه؟؟

من دو روزه دارم از سمت راستی استفاده میکنم، مقعدیه دیگه؟

سمت راست اکتوژست

من جفتشو استفاده کردم اما ۴۰۰
سفیده بهتراز جاش درمیاد و کوچیکتره یه کم

اکتوژست و ژست تا خیلی خوبن ولی فرتیژست هم بزرگه هم چِندِشه بدم میومد

سفیده

فرقی ندارن من از این بزرگا بزارم شکمم بعدش کار می‌کنه😂🤭

اکتوژست عالیه خیلی خوبه

سفیده کثیف کاریش کمتره دیر اب میشه اینوریه زود اب میشه راحت تره اما دیر بزاری کثیفکاریش زیاده

سفیده بهتره استفادش راحت تره

هیچ کدوم دوتاشون افتضاح چربن همه جات چرب میشه مارک اکتوژست بگیر تا تفاوتش رو احساس کنی

بعد نگاه یکیش ۴۰۰ عه یکش ۲۰۰ چقدر باید استفاده کنی؟حواست باشه پس

ژست تا برای من خیلی خوب بود
راحت از جلدش در میومد کوچقک و چرب
ولی دیگه نتونستم پیدا کنم
کلا ۷ تا داروخانه رفتم ک فقط شیافو داشته باشن حالا هر مارکی

پروژسترون ۴۰۰یا۵۰۰

سفیدا آسون تره

سفیده بهتره من از سمت چپی استفاده میکردم حالت تهوع می‌گرفتم خیلی هم بو میده

من همیشه سمت چپی استفاده میکردم
یک‌شب ‌تمام کردم همسرم رفت داروخونه ژست بهش داد
یعنی من گذاشتم تا صبح حال تهوع داشتم حالم انقدر بد بود که نگو، دیگه نذاشتم همون سمت چپی استفاده کردم ، نمیدونم قویه چیه در صورتی که فرقی نداره اما به من نساخت

اکتوژست

به نظرم این سفیده
رحت تر از جلدش درمیاد

سوال های مرتبط

مامان گیلاس کوچولو💙 مامان گیلاس کوچولو💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی   💞 مامان نی نی 💞 هفته سی‌وهشتم بارداری