جنین خیلی پائین داخل واژن انگار تکون میخوره چرا اینجوریه

۳ پاسخ

طبیعیهه پاهاش اونجاست احساس سنگینی میکنی. خودش اونجا نیست. الان در حال چرخشه دائما یه جا نیست. هروقت احساس سنگینی کردی تو واژن یعنی پاش یا سرش اونجاست.

و منم🤔

منم همین حسو دارم

سوال های مرتبط